ЩО РІК ПРИЙДЕШНІЙ ГОТУЄ УКРАЇНЦЯМ: СУБСИДІЇ, ТАРИФИ, ЦІНИ

У новому 2019 році газ здорожчає на 25%, проте фахівці прогнозують іншу цифру – 50 %. Такі невтішні прогнози не відкидає і сам Прем’єр-міністр Гройсман.

Вартість електроенергії також зросте на 22%, опалення і гаряча вода – на 10%. Щодо ціни на холодну воду, то вона підніметься не в наступному 2019, а восени цього року, у жовтні. "Київводоканал" повідомив про зміни в тарифікації: з 16,7 грн/куб.м ціна зросте до 19,6 грн/куб.м. Таку суттєву прибавку до ціни відчують на власних гаманцях прості громадяни. Тож українцям доведеться знову вправлятися в умінні економити та вдосконалювати свої навички!
Проте, як зазначає голова УЗСП Олег Тітамир, є й гарні новини: заробітна плата українців також збільшиться. Цьогорічний темп зростання зарплат став уповільнюватися, але в 2019 ситуація зміниться, і темп набере обертів. Експерти застерігають, що миттєвого дива у січні 2019 року не станеться. Зниження зарплат в першому місяці року – звична практика для України. Це пов’язано із тим, що наприкінці попереднього року, в грудні, проводять одноразові виплати. До прикладу, за вислугу років або за сумлінну працю протягом року. Втім у 2019 році збільшення заробітної плати неминуче, і в середньому вона становитиме близько 10 тис. грн замість 7-8 тисяч. Щодо мінімальної зарплати українців також слід очікувати збільшення з 3723 до 4170 грн.
Олег Миколайович Тітамир заявив, що пенсіонери також не залишаться осторонь підвищення виплат. Поступово розмір пенсії збільшиться. Міністр соціальної політики України Андрій Рева поінформував, що з 1 березня 2019 року збільшення виплат пенсіонерам сягне рівня 15-20%. Міністр наголосив, що такий процес є стабільним та передбачуваним, і в основному він пов'язаний зі зростанням рівня зарплат в попередньому році та рівнем інфляції. На зміни також слід очікувати тим, хто отримує субсидії. На статтю субсидій у поточному році виділили 71 млрд грн, щодо 2019 року, то проект Держбюджету передбачає скорочення до 55 млрд. грн. Чи вплинуть такі зміни на громадян, які отримують субсидії?
В першу чергу це вплине на кількість субсидантів. Збільшення прибутків домогосподарств та ріст мінімальної зарплати одразу відсіє частину субсидантів. Тобто кількість громадян, які розраховують на субсидії, суттєво зменшиться. Наразі допомогу держави у вигляді субсидій отримує близько 60% українських сімей, а в 2019 цей показник наблизиться до 50%. Отже, ці кошти не зможуть отримувати близько 4,5 млн сімей.
Також зміняться правила нарахування коштів. До прикладу, родина, у власності якої є будинок площею понад 200 кв. м або квартира 120 кв. м та автомобіль віком менше 5 років, не зможе претендувати на допомогу від держави. Такі соціально-економічні замальовки вже у 2019 році стануть реальністю для українців. Олег Тітамир слідкує за ситуацією і вважає, що влада могла би вдатися до інших способів вирішення фінансових проблем. Зокрема, могла б активно боротися із тіньовою економікою, не влізати у кредитні борги і не піднімати ціни на блакитне паливо за вимогою МВФ. У такому разі рівень життя українців не впав би настільки сильно.
Вихід з цієї неоднозначної ситуації Олег Миколайович Тітамир вбачає у тому, що громадяни повинні контролювати владу доступними й законними способами, а на виборах майбутніх керманичів давати об’єктивну оцінку їхньої реальної роботи і не «вестися» на солодкі обіцянки.

1 комментарий:

  1. Я СЕЙЧАС ВЫПОЛНЯЮ ФИНАНСОВУЮ ИЗ-ЗА КРЕДИТА, КОТОРЫЙ Я ПОЛУЧИЛ С ЛФДС. финансовое учреждение из-за моего кредитного рейтинга. Я не мог оплатить сборы моих детей. Я был позади на счетах, собирался быть выброшенным из дома из-за моей неспособности заплатить мою арендную плату. Это было в течение этого периода, мои дети были забраны у меня приёмной заботой. Затем я решил искать средства в Интернете, где я потерял 3670 долларов, которые я позаимствовал у друзей, которые были сорваны двумя онлайн-кредитными компаниями. Пока я не прочитал о: ссуде онлайн (lfdsloans@outlook.com) где-то в Интернете, я все еще не был убежден из-за того, через что мне пришлось пройти, пока мой родственник, священник, также не рассказал мне о действующей схеме ссуды в очень низкая процентная ставка в 1,9% и прекрасные условия погашения без штрафа за невыполнение платежа. У меня нет выбора, кроме как связаться с ними, что я и сделал посредством текста + 1-989-394-3740, и г-н Бенджамин ответил мне. Этот день был для меня самым лучшим и самым великим днем ​​в моей жизни, который никогда не может быть забыт, когда я получить уведомление о кредите в размере 400 000,00 долларов США на сумму кредита, на которую я подал заявку. Я эффективно использовал кредит, чтобы погасить свои долги и начать бизнес, и сегодня я и мои дети так счастливы и полны удовлетворения. Вы также можете связаться с ними по электронной почте: (lfdsloans@outlook.com) WhatsApptext helpline: + 1-989-394-3740 Почему я это делаю? Я делаю это, чтобы спасти как можно больше людей, которые нуждаются в кредите, чтобы не стать жертвой мошенничества в Интернете. Спасибо и да благословит вас всех Бог, я Александр Артем из Горизонта Парк БК, Украина.

    ОтветитьУдалить